HTML

Szárnyalj szabadon!

Friss topikok

Naponta 15 perc

2013.02.18. 22:38 ARAS

A Callanetics tornánál nem találtam hatékonyabb megoldást az alakformálásra. Igaz, amióta rátaláltam (1994), nem is kerestem. Az igazat megvallva, egy barátnőm hívta fel rá a figyelmemet, nem magam fedeztem fel. Aztán megvettem a könyvet, és elkezdtem megtanulni belőle a gyakorlatokat.

Jó ideig eltartott, mire az egyórás program minden gyakorlatán végighaladtam, és elsőre nem is volt könnyű. Kicsit elkedvetlenedtem, mert eltartott vagy másfél óráig is. A mozdulatok viszont nagyon tetszettek! Ez kell nekem! Pár nap múlva újra tornáztam. Gondolkodtam, hogyan lehetne beilleszteni az életembe. Arra jutottam, hogy egy óra gyakorlás rengeteg! Kinek van ennyi ideje mondjuk heti háromszor? Nekem nincs! Ráadásul én minden nap szerettem volna tornázni, mert annyira jónak találtam ezt a módszert! Minden nap aztán végképp nincs egy órám! A dolog továbbra sem hagyott nyugodni! Elkezdtem tanulmányozni a rövidített változatot, a 15 perces gyakorlatsort. Végül úgy döntöttem, ezt be tudom illeszteni a mindennapjaimba. Elkezdtem naponta tornázni. Néhány alkalom után, mintha kicseréltek volna! Látványosan elkezdett átalakulni a testem. Bár az utóbbi néhány évben már tulajdonképpen elégedett voltam a súlyommal és többé-kevésbé az alakommal is, a változás minden várakozásomat felülmúlta! Ettől aztán szárnyakat kaptam! A dicsérő szavak sem maradtak el a környezetem részéről, ami persze újabb lökést adott! Egy idő után azon kaptam magam, hogy legszívesebben egész nap tornáznék! Alig vártam a lehetőséget! A munkanapjaimon kora reggel (5-kor) tudtam tornázni vagy késő este (fél 11), a szabadnapjaimon tulajdonképpen bármikor. Ha szabadnapos voltam, előfordult, hogy naponta kétszer vagy háromszor is megvolt a 15 perces gyakorlat! Nem terveztem életmód váltást, mégis az lett belőle! Sokkal egészségesebben kezdtem élni!

Az alakformáláson túl a lelkem is formálódott! Egyre elégedettebbnek, boldogabbnak éreztem magam, és ettől egyre sugárzóbb is lettem! Öröm volt belenézni a tükörbe, és nemcsak a szebb alakom miatt, hanem a sugárzó tekintetemet is szívesen láttam viszont! Magasabbnak, kecsesebbnek, könnyedebbnek, rugalmasabbnak éreztem magam! Az utcán járva szinte az aszfalt felett suhantam!

Szólj hozzá!

Címkék: blog egészség életmód torna mozgás Callanetics

A bejegyzés trackback címe:

https://magasban.blog.hu/api/trackback/id/tr725084110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása