HTML

Szárnyalj szabadon!

Friss topikok

Tíz + 1 dolog, amiért érdemes a Callanetics tornát választani

2013.02.22. 23:05 ARAS

Ha már elhatároztad, hogy elkezdesz valamit rendszeresen mozogni, de még fontolgatod, hogy mi is legyen a választott mozgásforma, akkor szívből ajánlom a Callanetics tornát!

Hogy miért? Íme:

  • gyors eredmények kortól, nemtől, testalkattól függetlenül: feszes, rugalmas, fiatalos alak 
  • kíméli a testet: nem terheli a gerincet, az izületeket
  • javítja a mozgáskoordinációt
  • fejleszti az egyensúlyérzéket
  • fegyelmezettebbé tesz
  • fejleszti az önkontrollt
  • gyorsaságunk fokozódik
  • nő a teherbírásunk
  • segíti az ellazulást
  • segít féken tartani az étvágyat   

 + 1 önbizalmat ad  :-)

Ugye milyen klassz dolgok? Jó lenne kipróbálni? Kezdd el még ma!

3 komment

Címkék: blog mozgás Callanetics

A bejegyzés trackback címe:

https://magasban.blog.hu/api/trackback/id/tr45094098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SziszkAnya (törölt) 2013.05.23. 20:26:23

Milyen formaban ajanlod ezt a tornat? Konyvbol, dvdre vagy teremben? Te hogy csinalod?

SziszkAnya (törölt) 2013.05.23. 20:35:50

Bocsi kozben elolvastam a tobbi postot is :) 12 eve en is a konyvbol csinaltam a gyakorlatokat, remeltem hogy talan most mas formaban tudom ujrakezdeni:) Imadtam en is! Nagyon klassz alakom lett.

ARAS 2013.05.30. 15:37:41

Szia!

Szerintem érdemes teremben is kipróbálni. Én eddig egy helyen, a Budai Callanetics Stúdióban jártam. Nagyon tetszett annak ellenére, hogy én egy magányosan tornázó alkat vagyok! Sokkal intenzívebb volt, mint amit itthon csinálok, alaposan átmozgatta az izmaimat mindenhol. A magam részéről arra jutottam, hogy heti 1-2 alkalommal (ahogy az időm engedi) fogok eljárni, a többi napon pedig itthon végzem a szokásos formában a "rövid programot".
süti beállítások módosítása